Виставки в Женевському автосалоні вже давно стали своєрідним лакмусовим папірцем стану автомобільної промисловості. Тут можна побачити все, від нових бюджетних серійних моделей до супершвидкісних болідів і концепт-карів з усього світу. Розглянемо докладніше три основні сегменти автомобілів, які особливо виділилися у Женеві.

Автомобіль, літак… автомобіль-літак!

Bugatti Chiron

Довгоочікуваний і багатообіцяючий у сегменті гіперкарів Бугатті Чирон (Bugatti Chiron) — нарешті з’явився у всій красі і миттєво зайняв всю увагу публіки. Чи жарт, 1500 к.с. і максимальна швидкість 420 км/год! Це, безумовно, новий виток досягнень серед неофіційно визнаного найшвидшого дорожнього автомобіля. Від попередньої моделі Бугатті Вейрон, що стала супер популярною зіркою серед багатих світу цього, Чирон мало чим відрізняється, він просто нова версія Вейрона, хоча ті хто купують такі авто якраз і хочуть останнє і найкраще. Загалом планується випустити 500 авто, що дуже багато для таких машин. Для порівняння, нова Ламборгіні Центенаріо, менш потужна і доступніша, буде випущена всього в кількості 40 шт. Ось що означає Бугатті на першому місці!

bugatti_chiron

Koenigsegg Regera

Гіперкар родом із Швеції – Кенігсегг Реджера, заслужив увагу публіки тим, що наздогнав Бугатті в потужності (також володіє 1500 к.с.), але не двигуном … а силовою установкою. Це машина-гібрид, і, як заявляють її творці, вона обходить Бугатті в розгоні, до 300км/ч всього за 10,6 секунд, а це на 2,5 секунд швидше, ніж у Бугатті – розрив величезний! Але ось викликають сумніви неоголошені максимальна швидкість і запас ходу, мабуть не все так гладко, і Бугатті не зрушить з п’єдесталу, як мінімум, у найближчий рік.

Techrules GT96 TREV

Цей автомобіль, якщо його можна назвати, розроблений у Китаї. Автомобілем назвати його справді складно, оскільки особливість цієї машини – справжня авіаційна турбіна. Так-так, турбіна живить 6 двигунів! Машина буде комплектуватися установкою на газі або на справжнісінькому авіаційному паливі. І хоч зовнішній вигляд машини вражаючий, а салон і справді як у ракеті, реальна потужність лише трохи більше 1000 к.с. Мабуть, не варто змішувати машини та літаки, але вийшло у китайців дуже ефектно.

Techrules GT96 TREV

Доріжками, стежками

Яскравою тенденцією цього року стала незвичайна навала кросоверів. І якщо раніше позашляховики були найчастіше у вигляді джипів або якихось великих машин, то на даний момент помітно їхнє перетворення і тенденція до компактності. На базі кросоверів зараз і створюється типовий сімейний автомобіль. Лінійка настільки широка, як вистачає погляду, і навіть більше. Тут і надкомпактні позашляховики, типу , і більше схожі на універсали, у вигляді Ford Kuga, Peugeot 2008, Mitsubishi ASX, та елітні Maserati LevanteіInfiniti QX30.

Toyota C-HR

Maserati Levante

Електро-нашестя

Електрокари цього року неабияк посунули лінійки гібридних автомобілів, оскільки довели насправді свою самодостатність та спроможність. І безумовним лідером виставки в цьому сегменті стала звичайно Тесла Модель Ікс. Мабуть, у Силіконовій долині дійсно недаремно сидять дуже талановиті аналітики, мало того, що електрокар із кращими показниками, так ще й кросовер із унікальними задніми дверима «крила сокола». Втім, інші моделі електрокарів, як і очікувалося, були представлені більше спортивними моделями авто, або в тому чи іншому вигляді, з позицією «швидкої іграшки», що для Тесли вже давно пройдений етап. Те, що ринок розвернувся убік електро — у цьому сумніватися не доводиться, але швидкість з якої електрокари розвиваються і займають нові ніші в різних сегментах — явно не під силу традиційним автопромисловим компаніям, за рідкісним винятком.

Tesla Model X

Тенденція найближчим часом

86-а виставка в Женеві показала те, що консервативність більше не в моді і автопром розвивається вже куди швидше ніж раніше, минаючи «класику». Звичайно, рано говорити про те, що Женева більше не є лідером в автотрендах, це ще далеко не так. Але те, що дійсно цікаво, все частіше і частіше проходить швидше і повз класичних автомобільних виробників. Неповоротливість і відставання за швидким розвитком автотренд може коштувати багатьом автокомпаніям життя в недалекому майбутньому.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *